ברוב המקרים, ההזמנה תטופל ותשלח תוך 24 שעות. זה לא כולל סופי שבוע או חגים. תקבל הודעת דוא"ל ברגע שההזמנה שלך תישלח. ואתה יכול גם לקבל מידע על משלוח של ההזמנה שלך ב-"מעקב הזמנות".
לעיתים, חבילות אינן נמסרות במסגרת הזמן הצפויה ולא ניתן לאתר אותן לפי מידע המעקב (אם זמין), אנא צור קשר עם "שירות לקוחות "
במקרה בו מערכת הלוגיסטיקה מציינת כי החבילה סומנה כ"נמסרה", אך בפועל לא התקבלה, אנו מבקשים להבהיר את הנקודות הבאות כדי להבטיח תקשורת טובה יותר ופתרון הבעיה:
ברגע שהחבילה מסומנת כ"נמסרה", האחריות שלנו ושל חברת הלוגיסטיקה היא להבטיח שהחבילה תסופק לכתובת שסיפקת. אם לא קיבלת את החבילה בפועל, נסייע לך באיתור החבילה ובפתיחת בקשה לתביעה מול חברת הלוגיסטיקה. עם זאת, כל אובדן או אי נוחות שיתרחשו, ואינם נובעים מרשלנות מכוונת או חמורה מצדנו, לא בהכרח יהיו באחריותנו המלאה.