אחריות לשנה אחת, מדיניות החזרה או החלפה ללא תנאי למשך 30 יום

שיטת משלוח

שיטת משלוחלשלוח לזמן משלוח משוערמחיר משלוח
Israel Post Israel (משלוח לנקודת איסוף הקרובה אליכם, צריך איסוף עצמי זה בעצמך) 13-18 ימי עסקים ILS 15.00
הערה
  • 1. אנו מספקים רק לנקודת איסוף קרובה אליך ואתה צריך לאסוף בעצמך.
  • 2. אנא ודא שמספר הטלפון הנייד שאתה מספק נכון כדי שנוכל ליצור איתך קשר בזמן.
  • 3. אנא שימו לב לבדוק את הודעת ה-SMS שלכם ולכו לאסוף את החבילה בהקדם האפשרי. לא נהיה אחראים להחזרה הלוגיסטית עקב אי איסוף החבילה בזמן.

מתי ההזמנה שלי תישלח?

ברוב המקרים, ההזמנה תטופל ותשלח תוך 24 שעות. זה לא כולל סופי שבוע או חגים. תקבל הודעת דוא"ל ברגע שההזמנה שלך תישלח. ואתה יכול גם לקבל מידע על משלוח של ההזמנה שלך ב-"מעקב הזמנות".

האם אני יכול לשנות את כתובת המשלוח?

  • 1אם ברצונך לשנות את כתובת המשלוח, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באינטרנט מבעוד מועד.
  • 2במידה וההזמנה לא נשלחת מהמחסן שלנו, צוות שירות הלקוחות יעזור לך לשנות את פרטי הכתובת במערכת ההפעלה.
  • 3אם הזמנתך נשלחה, עלינו לקבל אישור מחברת ההובלה אם נוכל לשנות את הכתובת וייתכן שנגבה תשלום נוסף.
  • 4כדי למנוע בעיות משלוח מיותרות, מלא את פרטי הכתובת הנכונים עבור ההזמנה שלך.

מה עליי לעשות אם החבילה שלי נמסרה אך מעולם לא קיבלתי אותה?

  • 1אשר את כתובת המשלוח שסופקה בקופה על ידי עיון בפרטי ההזמנה בעמוד "מעקב הזמנות".
  • 2בדוק מסביב למיקום המסירה. (הסתכל מסביב בכניסות למגורים שלך עבור החבילה או הודעה על ניסיון משלוח)
  • 3בדוק אם מישהו אחר קיבל את המשלוח. (בדוק אם שכן או תושב אחר קיבל את החבילה.)

לעיתים, חבילות אינן נמסרות במסגרת הזמן הצפויה ולא ניתן לאתר אותן לפי מידע המעקב (אם זמין), אנא צור קשר עם "שירות לקוחות "

כתב ויתור לגבי חבילות שסומנו כ"נמסרו" אך לא התקבלו בפועל

במקרה בו מערכת הלוגיסטיקה מציינת כי החבילה סומנה כ"נמסרה", אך בפועל לא התקבלה, אנו מבקשים להבהיר את הנקודות הבאות כדי להבטיח תקשורת טובה יותר ופתרון הבעיה:

הגדרת אחריות

ברגע שהחבילה מסומנת כ"נמסרה", האחריות שלנו ושל חברת הלוגיסטיקה היא להבטיח שהחבילה תסופק לכתובת שסיפקת. אם לא קיבלת את החבילה בפועל, נסייע לך באיתור החבילה ובפתיחת בקשה לתביעה מול חברת הלוגיסטיקה. עם זאת, כל אובדן או אי נוחות שיתרחשו, ואינם נובעים מרשלנות מכוונת או חמורה מצדנו, לא בהכרח יהיו באחריותנו המלאה.

שלבי פתרון
  • 1אם ברצונך לשנות את כתובת המשלוח, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באינטרנט מבעוד מועדצור קשר איתנו בהקדם: אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו (בטלפון, בצ'אט מקוון, בדוא"ל וכו') בהקדם האפשרי, וספק לנו מידע מפורט על ההזמנה ותיאור המצב לגבי החבילה שלא התקבלה.
  • 2אם ברצונך לשנות את כתובת המשלוח, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באינטרנט מבעוד מועדסיוע בחקירה: אנו ניצור קשר עם חברת הלוגיסטיקה ונבקש מהם לבצע חקירה פנימית ולהמציא את הראיות או הפתרונות המתאימים.
  • 3אם ברצונך לשנות את כתובת המשלוח, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באינטרנט מבעוד מועדהגשת תביעה: אם לאחר החקירה יתברר שהחבילה אבדה או לא ניתנת לאיתור, נסייע לך בהגשת תביעה מול חברת הלוגיסטיקה, ונפעל לפי התקנות והנהלים של החברה על מנת למצות את זכויותיך.

בקשת קישור לסוללה

בקשת קישור לסוללה

עם תאים באיכות הגבוהה ביותר בדרגת A+

למה לנו?