אחריות לשנה אחת, מדיניות החזרה או החלפה ללא תנאי למשך 30 יום

שאלות ותשובות

אמצעי התשלום המקובלים באתר israelbattery.co.il הם: PayPal, כרטיס אשראי וכרטיס חיוב. בדרך כלל, יידרשו 3-4 ימי עסקים לסלק את המחאות האלקטרוניות ותשלומים ממתינים.

לא. אתה יכול לשלם עם כרטיס האשראי/החיוב שלך (ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ו-Discover) או eCheck - הכל ללא חשבון PayPal. כאשר אתה מופנה לדף Paypal אנא לחץ על הכרטיסייה "שלם באמצעות כרטיס חיוב או אשראי".

כן. PayPal משתמשת בטכנולוגיית SSL כדי לשמור על המידע שלך בטוח. בנוסף, כאשר אתה שולח תשלום באמצעות PayPal, הנמען לא יקבל מידע פיננסי רגיש כמו כרטיס האשראי או מספר חשבון הבנק שלך. בדרך זו, אתה לא צריך לדאוג לשלם לאנשים שאתה לא מכיר. PayPal תוכננה מהיסוד כדי להיות דרך בטוחה יותר לשלוח כסף באינטרנט. המידע הפיננסי שלך לא יימכר או ייחשף לאף סוחר או קמעונאי.

כל עיבוד התשלומים מטופל על ידי מעבד תשלומים מאובטח עצמאי. ל-israelbattery.co.il לא ניתן כל אמצעי תשלום. אנא אמת את הדברים הבאים וצור קשר עם מנפיק כרטיס האשראי שלך אם הבעיה נמשכת.
  • 1פרטי חיוב שגויים
  • 2אין מספיק כספים
  • 3הכרטיס דווח כאבד או גנוב
  • 4פג תוקף הכרטיס
  • 5הכרטיס לא הופעל
  • 6לא ניתן להשתמש בכרטיס לתשלום עבור סחורות/שירותים בסביבת בעל כרטיס-לא נוכח (מקוון/באינטרנט)
  • 73-D Secure (MasterCard SecureCode ו-Verified by Visa) לא הופעל
  • 8הגעת למסגרת האשראי

תשלום שנעשה על ידי eCheck ייקח כמה ימים לסלק ב-PayPal. הסטטוס יהיה בהמתנה ואנו לא נשלח את ההזמנה שלך עד שהיא תתבטל.

שימו לב כי ימי עסקים, לא כולל שבתות, ראשון וחגים, מחושבים לפי תקופת האספקה. אנא עיין בדף המשלוח שלנו לזמן מסוים.

אם זה עדיין לא מגיע, אנא צור קשר עם נציגי שירות הלקוחות שלנו במייל או שלח בקשה. נחזור אליך בהקדם. אנא התאזר בסבלנות, israelbattery.co.il לא יאכזב אותך.

בדרך כלל, לא ניתן לשנות הזמנות לאחר ביצוען. עם זאת, אם תיצור איתנו קשר מיד לאחר ביצוע ההזמנה, אנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי להתאים את השינוי(ים). אם ההזמנה כבר נשלחה, לא נוכל לבצע שינויים.

בדרך כלל נשלח לך את מספר המעקב בימי העסקים הבאים, אם יש לך שאלות כלשהן, לחץ כאן כדי ליצור קשר , מרכז שירות הלקוחות שלנו יענה תוך 24 שעות.

RMA הוא קיצור של Return Merchandise Authorization. לקוחות המעוניינים להחזיר את הפריט/ים נדרשים להגיש בקשה ל-RMA. לאחר אישור ה-RMA, לקוחות יכולים להחזיר את הפריט/ים על ידי הדפסת כתובת ההחזרה על התווית.

ניתן להחזיר פריטים במסגרת אחריות המוצר תמורת החזר או החלפה
רק 5 שלבים יכולים להשלים ביישום RMA בהצלחה.
  • 1שלח Request Return RMA בכתובת כאן
  • 2תאר בפירוט מדוע אתה רוצה להחזיר את הפריט. למשל, מה רע בפריט? זה שבור? תיאור מפורט יעזור לנו לפתור את הבעיה מוקדם יותר.
  • 3שלח לי תמונה או סרטון, שיציגו טוב יותר את הבעיה המפורטת.
  • 4ספר לנו את הבחירה הצפויה שלך לאחר החזרת הפריט, האם אתה רוצה החלפה או החזר?
  • 5לאחר מכן לחץ על החל ו-RMA יוחל בהצלחה. תקבל תשובה תוך 1-2 ימי עסקים.

RMA הוא קיצור של Return Merchandise Authorization. לקוחות המעוניינים להחזיר את הפריט/ים נדרשים להגיש בקשה ל-RMA. לאחר אישור ה-RMA, לקוחות יכולים להחזיר את הפריט/ים על ידי הדפסת כתובת ההחזרה על התווית.

לאחר אישור ה-RMA שלך, תקבל RMA עם כתובת ההחזרה תוך 1-2 ימי עסקים. אתה יכול להדפיס תווית "אישור משלוח חוזר" עם כתובת ההחזרה ומידע נוסף ולצרף אותה בתוך החבילה שלך לקבלת החזר נוסף או החלפת פריטים.

טיפים:
  • 1מומלץ לבצע ניקוז מלא אחד ולהטעין כל שלושה חודשים כדי לשמור על כיול הסוללה.
  • 2הורד את אור המסך עד כמה שאתה יכול ועדיין רואה, זה יגרום לסוללה שלך להחזיק זמן רב יותר.
  • 3כבה כל חומרה ותוכניות שאינך משתמש בהן. אם אתה לא צריך אותם, כבה אותם.
  • 4הורד את הגדרת החשמל שלך לנייד/מחשב נייד או לחיסכון בחשמל כדי לשמור על הסוללה שלך לפעול זמן רב יותר.
  • 5הוסף יותר זיכרון RAM כך שתהיה מינימום גישה לכונן הקשיח.
  • 6לאחר אחסון סוללת מחשב נייד וטעינה מחדש, הוא עשוי להיטען מחדש רק למשך 10-15 דקות ולאחר מכן לטעון שסוללת המחשב הנייד טעונה במלואה, זו תופעה נפוצה בסוללות נטענות למחשב נייד, כדי להתגבר על זה פשוט הסר את סוללת המחשב הנייד ו ואז הכנס אותו מחדש כדי להתחיל את תהליך הטעינה שוב.
אזהרות:
  • 1העובדה שהמחשב שלך יפעיל עדכונים באופן אוטומטי פירושה שיש דברים שפועלים ללא הרף כאשר אתה לא צריך שהם יהיו.
  • 2הפעלת תקליטורים ותקליטורי DVD בזמן שהסוללה שלך אינה במטען תתרוקן מהר יותר.
  • 3אל תשחק משחקים במחשב שלך כשהסוללה מנותקת מהמטען, זה צריך לעבוד קשה יותר כדי להפעיל את כל הגרפיקה ושאר התוכנות הדרושות.
  • 4לעולם אל תחבר מחשב נייד למתאם אספקת חשמל לרכב כתחליף להפעלה על סוללת המחשב הנייד. סביר להניח שתפגע או תהרוס את המחשב הנייד שלך.
  • 5יוני ליתיום יכולים להיהרס אם המתח יורד מתחת לרמה מסוימת, הימנע מלאפשר לסוללת המחשב הנייד שלך להתרוקן לחלוטין ושוב ושוב.
  • 6אם אתה מתכנן לא להשתמש בסוללת המחשב הנייד במשך חודש או יותר, טען את סוללת המחשב הנייד במלואה, ולאחר מכן אחסן אותה במקום קריר. סוללת המחשב הנייד תאבד מטעינה בזמן האחסון ותצטרך להיטען מחדש לפני שתתחיל להשתמש בה שוב.

בדרך כלל לא. סוללות חדשות מגיעות במצב פרוק ויש לטעון אותן במלואן לפני השימוש. מומלץ לטעון ולפרוק את הסוללה החדשה פעמיים עד ארבע פעמים כדי לאפשר לה להגיע לקיבולת המקסימלית שלה.

בדרך כלל מומלץ טעינה למשך לילה (בערך שתים עשרה שעות). זה נורמלי שסוללה מתחממת למגע במהלך טעינה ופריקה.

בעת טעינת הסוללה בפעם הראשונה, המכשיר עשוי לציין שהטעינה הושלמה לאחר 10 או 15 דקות בלבד. זה נורמלי עם סוללות נטענות. סוללות חדשות קשות לטעינת המכשיר; הם מעולם לא הוטענו במלואם ולא "פרצו". לפעמים המטען של המכשיר יפסיק לטעון סוללה חדשה לפני שהיא נטענת במלואה. אם זה קורה, הסר את הסוללה מהמכשיר ולאחר מכן הכנס אותה מחדש. מחזור הטעינה אמור להתחיל שוב. זה עשוי לקרות מספר פעמים במהלך הטעינה הראשונה של הסוללה. אל תדאג; זה נורמלי לחלוטין.

ביצועי סוללה:
  • 1טען/פרוק את הסוללה במלואה עד 3 מחזורים לפני השגת קיבולת מלאה של סוללה חדשה
  • 2לפרוק את הסוללה במלואה ולאחר מכן לטעון את הסוללה כל שבועיים-שלושה לתנאי הסוללה.
  • 3הפעל את המכשיר תחת מתח הסוללה עד שהוא נכבה או עד שתקבל אזהרת סוללה חלשה. לאחר מכן טען מחדש את הסוללה לפי ההוראות במדריך למשתמש.
  • 4הוצא מהמכשיר ואחסן במקום קריר, יבש ונקי אם הסוללה לא תהיה בשימוש במשך חודש או יותר, הטען את הסוללה לאחר תקופת אחסון
  • 5הבטח את הביצועים המרביים של הסוללה על ידי אופטימיזציה של תכונות ניהול החשמל של המכשיר. עיין במדריך להנחיות נוספות.
סוללה אל תעשה:
  • 1אל תקצר. קצר חשמלי עלול לגרום נזק חמור לסוללה.
  • 2אין להפיל את הסוללה, להכות או לעשות שימוש לרעה בכל דרך אחרת שכן הדבר עלול לגרום לחשיפה של תוכן התא, שהוא מאכל.
  • 3אל תחשוף את הסוללה ללחות או לגשם.
  • 4הרחק את הסוללה מאש או ממקורות אחרים של חום קיצוני. אין לשרוף. חשיפת הסוללה לחום קיצוני עלולה לגרום לפיצוץ.

ישנם מספר שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לעזור לך לקבל ביצועים מקסימליים מהסוללה שלך:
  • 1מנע את אפקט הזיכרון - שמור על הסוללה בריאה על ידי טעינה מלאה ולאחר מכן פריקה מלאה לפחות פעם בשבועיים-שלושה. יוצאי דופן לכלל הם סוללות Li-Ion אשר אינן סובלות מאפקט הזיכרון.
  • 2שמור על הסוללות נקיות - כדאי לנקות את מגעי הסוללה המלוכלכים בעזרת צמר גפן ואלכוהול. זה עוזר לשמור על חיבור טוב בין הסוללה למכשיר הנייד.
  • 3הפעילו את הסוללה - אל תשאירו את הסוללה במצב רדומה לפרקי זמן ארוכים. אנו ממליצים להשתמש בסוללה לפחות פעם בשבועיים-שלושה. אם לא נעשה שימוש בסוללה במשך תקופה ארוכה, בצע את הליך פריצת הסוללה החדשה שתואר לעיל.
  • 4אחסון סוללה - אם אינכם מתכננים להשתמש בסוללה במשך חודש או יותר, אחסנו אותה במקום נקי, יבש וקריר הרחק מחום וחפצי מתכת. סוללות NiCad, NiMH ו-Li-Ion יתפרקו מעצמן במהלך האחסון; זכור להטעין את הסוללות לפני השימוש.

כן. הקיבולת של סוללה אינה משפיעה בשום צורה על התאימות שלה. סוללה בעלת קיבולת גבוהה יותר פשוט תפעיל את המכשיר שלך למשך זמן רב יותר לפני שתצטרך לטעון אותו. חשוב לבדוק את המידות והמשקל בנוסף לקיבולת מכיוון שלעתים סוללות בעלות קיבולת גבוהה יותר יכולות להיות גדולות יותר בגודלן, מה שהופך אותן לא מעשיות לשימושים מסוימים למרות שהן תואמות.

כל מכשיר שמופיע באתר שלנו מקושר רק למוצרים/מוצרים התואמים ב-100% לאותו מכשיר.

אם אתה עדיין לא בטוח איזה מוצר הוא הנכון, אנא צור קשר ואנו נשמח לעזור לך.

בקשת קישור לסוללה

בקשת קישור לסוללה

עם תאים באיכות הגבוהה ביותר בדרגת A+

למה לנו?