שירות החזרה
כבודי המשתמש/ת,
ברצוננו להודות לך על בחירתך במוצרים שלנו. צוות הQC שלנו אחראי על בדיקת המוצרים לפני המשלוח כדי להבטיח אבטחה ואיכות. אנא תפנה לקנייה. כדי לחזק את הביטחון שלך בקניית המוצרים, אנא קרא את התוכן הבא בקפידה לפני הקנייה. לאחר הזמנת המוצרים, משמעות זאת הסכמה למדיניות ההחזרה שלנו.
סטנדרט שירות החזרה חל רק על מוצרים שנרכשו באתר israelbattery.co.il.
נדרש מספר RMA (Return Merchandise Authorization) עבור כל ההחזרות. לחץ כאן כדי לשלוח טופס בקשת RMA.
עצות: אנא קרא את החוקים וההזהרות הבאות בקפידה כדי למנוע עיכובים ובעיות לא נדרכות בהחזרה והחלפה.
1תקופת האחריות
הבטחת החזרת כספי תוך 30 יום
כל המוצרים ניתנים להחזרה תוך 30 ימים (כולל) מתאריך המשלוח. המוצר שיחזור חייב לעמוד בתנאים הבאים: מראה שלם, אריזת מוצר מלאה ואביזרים, ללא נזק ידני ולא מושפע ממכירה משנית.
הבטחת החלפת תוך 30 יום
ניתן לבקש החלפת מוצר כלשהו תוך 30 יום (כולל) מתאריך המשלוח. יש לספק הוכחה חיובית לבעיות המוצר (תמונה או וידאו). ניתן להגיש בקשה להחלפה חינם של אותו הדגם / מפרט או שירות תחזוקה. אם תועבר תוך תקופה זו, ניתן לבצע את הנוהל עפ"י מדיניות האחריות שלנו.
2תהליך החזרת מוצר
① הגשת בקשת RMA←② בדיקת שירות לקוחות← ③ החזר מוצר← ④ החזר / החלפה
אנו מצטערים אם עליכם להגיש בקשת RMA (אישור החזרת מוצר), ועל מנת לסיים את התהליך בצורה חלקה וחלקה, נא לקרוא את המדיניות הבאה בקפידה.
אחריות להחזר כספי ל-30 יום
אם ברצונכם להחזיר את המוצר עקב רכישה שגויה או סיבות אישיות, יש להגיש בקשת RMA בתוך 30 ימים מתאריך המשלוח המקורי. המוצרים המוחזרים חייבים להיות עם תוויות שלמות, אריזה מלאה, לא בשימוש ולא מכונסמים.
הערה: אם אתה מבקש החזר עקב בעיות סוללה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות כדי לספק תיאור של הבעיה (תמונה או קובץ וידאו).
30 יום החלפת מוצר מבטיחים
אם יש בעיה עם המוצר תוך 30 יום (כולל) מתאריך המשלוח, נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולספק הוכחה חיובית לבעיה (תמונה או וידאו) על פי ההוראות.
לגבי יצירת קשר עם שירות הלקוחות, תוכל להפנות ל"צור קשר" לקבלת עזרה נוספת.
הזהירויות (נא קראו בזהירות)
1תקופת האחריות.תהליכי החזרה
הגשת בקשת RMA:נדרש מספר RMA להחזר / החלפה. כדי להחזיר מוצר, עליך לקבל מספר RMA בתוך תקופת ההחזרה המתאימה למוצר (כפי שמתואר לעיל). ללא אישור מראש ומספר RMA, אנו לא נקבל החזרות.
בדיקת שירות לקוחות: לאחר ששירות הלקוחות שלנו לאחר מכירות מאשר את בקשת ה-RMA שלך, נשלח את מספר ה-RMA לכתובת הדוא"ל שלך. יש להציג / להדפיס / לכתוב את מספר ה-RMA על גבי החבילת משלוח.
החזרת מוצר: מספר ה-RMA יהיה בתוקף למשך 30 יום לאחר הפקתו, תוך תקופת זמן זו על המוצר / המוצרים שחוזרים עלינו לקבל. נא לספק לנו מידע רלוונטי על המשלוח (המועדף שירות דואר), כולל מידע עקבות, כדי שנוכל לעקוב אחר החבילה שלך במהלך ההחזרה.
החזר / החלפה / תחזוקה: לאחר קבלת החבילה המוחזרת, מחלקת ה-RMA שלנו תבדוק את הפריט המוחזר ותבצע את השלב הבא.
הערה
החזר כספי לתוך 30 יום: כללית, תהליך ההחזר יושלם תוך 3-5 ימי עסקים, אך זמני הגעה מדוייקים יתאפשרו בהתאם לזמני עיבוד של Paypal ומדיניות הבנק המתאימה.
החזר מוצר לתוך 30 יום:כדי לקבל החלפה, על הלקוח להחזיר את המוצר ולקבל מספר RMA תקף תוך 30 יום מיום הקבלה. על הלקוח לספק מידע לגבי מספר המעקב ופרטי המשלוח של המוצר המוחזר. תהליך ההחלפה יימשך בין 2-7 ימי עסקים עם קבלת המוצר המוחלף. אנו לא מאפשרים החלפות או החזרות למוצרים שונים. אם אתה מעוניין לקבל מוצר שונה, עליך להחזיר את המוצר המקורי ולקבל החזר כספי, ולקנות את המוצר הרצוי במקום המוצר המקורי.
אם הפריט הוחזר במצב לא מקובל, israelbattery.co.il שומרת לעצמה את הזכות לסרב להחזר/החלפה.
2תקופת האחריות.לגבי דמי משלוח
מוצר(ים) לא פגומים
(1) לא נשלח
אם תשנה את דעתך לאחר הרכישה, אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו באופן מיידי (בתוך שעתיים לאחר התשלום). כל עוד החבילה לא נשלחה, נוכל לבטל את הזמנתך ולהחזיר לך במלואה.
(2) נשלח
הלקוח אחראי לדמי המשלוח (משלוח מקורי ומשלוח חזרה) ויחויב ב-10% עמלת חידוש מלאי אלא אם החבילה המקורית שגויה, חסרה, פגומה או פגומה במשלוח.
טיפים:
אם הזמנתך נשלחת לאזור הבית ותחזור עקב איסוף איסוף או כתובת שגויה, אנו נגבה עמלת חידוש מלאי של 10% ודמי משלוח שנית.
סוללות ליתיום שייכות למוצרים רגישים. אם ההזמנה שלך נשלחת לכתובת זרה, תיתקל בכל מקרה כמו איסוף איסוף, כתובת שגויה או דחייה, היא תחזור ישירות לתחנת ההעברה הבינלאומית להשמדה במקום המחסן שלנו. במקרה זה, ייתכן שתקבל רק 50% ממחיר הרכישה של הפריט. אם אתם עדיין צריכים את הסוללה, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו ושלמו 30% ממחיר ההזמנה כעמלה עבור משלוח חוזר. לפיכך, אנו מציעים לך למלא בקפידה את כתובת המשלוח המדויקת במהלך התשלום, כולל שם מלא ומספר טלפון (רצוי כתובת פיזית חוקית, לא דואר, PM# או כתובת תיבת דואר). לאחר המשלוח, נא להמשיך לרדוף אחרי החבילה.
מוצרים פגומים)
(1) בתוך 30 ימים ממועד האספקה (כולל)
דמי המשלוח המקוריים שלך משולמים עבור השירותים הניתנים על ידי הספק המקורי ולא יהיו ניתנים להחזר אם הפריט שלך יוחזר. אבל אנחנו נהיה אחראים לעלות המשלוח חזרה. ניתן להחזיר את מחיר הסוללה במלואו כאשר ה-DOA/מוצר עם מראה פגום ונזקי משלוח חוזרים. אם אתה רוצה להחליף, לא נגבה עמלת חידוש מלאי או דמי משלוח שניים.
(2) תוך שנה ממועד הרכישה
כל המוצרים שלנו מכוסים באחריות לשנה. אם יש בעיית איכות המוצר במהלך תקופה זו, ניתן לקבל שירות תיקונים חינם בהתאם למדיניות האחריות שלנו. אם המוצר אינו פועל כראוי, אנא פנה תחילה למחלקת שירות הלקוחות שלנו כדי לפתור את הבעיה שלך.
טיפים:
אם אינך מקבל מספר RMA, נא לא להחזיר את הסחורה ישירות אלינו. קשה לנו למצוא את היסטוריית העסקאות שלך, מה שעלול לגרום לעיכוב של תהליך החלפה/החזר או אפילו דחייה.
יש להחזיר מוצרים פגומים תוך 30 יום מתאריך הנפקת ה-RMA. אחרת, הבטחת החזר כספי ל-30 יום לא תקפה.
3תקופת האחריות.תנאים נוספים
דמי משלוח מקוריים
עלות המשלוח המקורית שלך לא תוחזר. עלות המשלוח המקורית שלך משולמת על ידי השירותים הניתנים על ידי המוביל המקורי ולא תוחזר אם הפריט שלך יוחזר.
סירוב משלוח
1. איננו ממליצים לסרב למשלוח. לאחר סירוב הסחורה, אנו נחזיר לכל היותר חצי מחיר.
2. אנא שלח את ה-RMA בזמן לאחר קבלת הסחורה כדי לקבל את מספר ה-RMA להחזר ולהחזיר אותו. לאחר מכן תוכל לקבל החזר מלא של מחיר הסוללה.
אין החזר ללא החזרה
תהיה לנו הזכות לסרב להחזר מכל סיבה שהיא לפני שנקבל את ההחזר.